سرخط خبرها

پیش‌بینی جوی نسبتا پایدار در غالب نقاط خراسان رضوی تا اواسط هفته| چهارشنبه و پنجشنبه پیک گرما را خواهیم داشت (٢٠ بهمن ماه ١۴٠٢)

  • کد خبر: ۲۱۰۹۰۸
  • ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷
پیش‌بینی جوی نسبتا پایدار در غالب نقاط خراسان رضوی تا اواسط هفته| چهارشنبه و پنجشنبه پیک گرما را خواهیم داشت (٢٠ بهمن ماه ١۴٠٢)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی ضمن اشاره به افزایش دما در سطح استان گفت: تا اواسط هفته جوی نسبتا پایدار در غالب نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

زهرا عنایتی در گفتگو با شهرآرانیوز اظهار کرد: براساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی تا اواسط هفته جوی نسبتا پایدار در غالب نقاط استان پیش‌بینی می‌شود البته در برخی نقاط نوار شمالی و شرقی وزش باد به نسبت شدید با احتمال خیرش گردو خاک وجود دارد. 

وی افزود: از فردا تا اوایل وقت روز دوشنبه افزایش ابر را در سطح استان خواهیم داشت و طی این مدت نوسانات دمایی محسوس نخواهیم نداشت. اما چهارشنبه و پنجشنبه پیک گرما در سطح استان خواهیم داشت. 
 
به گفته وی این هفته در مشهد از روز شنبه تا دوشنبه هفته آتی حداکثر دما به ١٨ درجه خواهد رسید. 

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به اینکه در ٢۴ ساعت گذشته نوسانات دمایی در مشهد بین ١ و ١٧ درجه ثبت شده است، ادامه داد: امروز دمای هوای این کلانشهر در گرم‌ترین ساعات به ١٧ درجه و در سردترین ساعات به ٣ درجه خواهد رسید.

طی شبانه روز گذشته، زاوه با منفی ۴ درجه و سرخس با ٢٢ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های استان بوده اند. بیشترین شدت وزش باد از شهرستان تایباد با ۴٣ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->